2014. december 29., hétfő

Június 3.

  A tegnapi nagy kalandunk után ma elég későn keltem. Már a többiek egy körben ültek, s nekem kihagytak egy helyet. Valamit már nagyon tárgyaltak ezért feltápászkodtam az ágyamból, s odaléptem hozzájuk.
- Na mi a téma?- kérdeztem meg tőlük.
- Ki akarunk próbálni valamit a listáról- válaszolt Zoli a listából fel sem nézve.
- Olyat kell- tanakodott hangosan Marci- amit a szállodában is lehet csinálni.
- Miért?- kérdezte Bendi.
- Kevesebbet kell akkor sétálnunk- magyarázott Marci Bendinek.
- Várj add csak- nyújtotta a kezét a listáért Lucus. Zoli odaadta neki. Lucus gyorsan végig futott a firkált sorokon, majd felnézett.
- Kajacsata- jelentette ki.
 Először nem tudtunk mit szólni. Úgy látszott mindenkin átfutott a szó jelentése. A szemek és az igenek egyszerre csillantak fel.
 Egymásra mosolyogtunk, majd Lucusra.
                                                          ***
 A nap lassan,de biztosan közeledett az esti vacsihoz- a kajacsatához. Egész napunk erről szólt. A reggelinél felmértük a terepet. Nagyjából megjegyeztem mindent. Még a haditervet is. Szóval, Marci ott fog lenni az ételes bódénál, hogy ügyeljen rá senki ne menjen oda ( ezt fogja mondani: - Elnézést, de itt minden penészes!) és ezzel elkerget mindenkit.
 A terep egyszerű. És a stratégia is könnyű, de azt majd később.
 7 órakor elindultunk, kicsit nevetgélve, de csak hülyének néztek minket. Az meg mégse olyan nagy baj!
  Mikor beértünk, gyorsan mindenki elfoglalta a helyét- ige az is meg volt beszélve, hogy ki melyik székbe fog ülni. Mert segíteni kell a fiúknak.
 Marcinak, de csak megtévesztőleg, kihagytunk egy helyet. Én ültem az ételes bódéhoz vezető úthoz közel- én segítek Marcinak.
 Zoli elmegy csajozni szodával- ő neki segít Tünci, akik egymás mellett ülnek.
 Bendi megdob egy mögöttem ülő csákót és vele fog csatázni, vagy mi- neki meg Lucus segít, Lucus legnagyobb örömére.
 Mikor leültünk mindenkivel összekacsintottunk és kezdődhetett is az akció!
 Bendi előttem ült. Én megdobtam a salátával, mire ő készült megdobni a sütijével. Lehajtottam a fejem így a mögöttem ülő pákót találta el, aki megfordult, s mintha ismerős lett volna nekem...
   Aztán a pákó is megragadta a kajáját és célzott Bendi felé, mi meg mind lebujtunk az asztal alá. A pákó a mögöttünk ülőket találták el, Akik szintén beszálltak a játékba.
 Az egyik asztalnál  valamelyik kisfiú játszott a telefonján.
- Dikk, ez Subway Surf-ezik!- állapítottam meg, mire mindenki elröhögte magát.
 Na igen, ez van, ha valamelyikünk megszólal.
 Visszatérve a lényegre már mindenki játszott. Gyorsan felkaptam a Mustáros bödönd és ahogy bírta a lábam futottam Marcihoz.
 Már épp valaki el akarta venni a helyét mikor fejen spriceltem a mustárral. Erre a férfi nem tudott mit szóli lelépett, Marci pluszba meg is dobta paradicsommal, ami szétplaccsancs a férfi ingén. Erre Marcival fulladoztunk a nevetéstől.
 Zoli és Tünci odamentek lányokhoz,, s még Tünci elszedte a kajájukat, Zoli középen köztük sztriptizelt. A lányok meg nyomatták vele. Na igen Zoli bírja az ilyeneket, meg a normálisakat is, de a ribikre rá van mozdulva.
 Lucus és Bendi ott maradtak a helyünkön, mivel Lucus onnan lőtte az embereket, Bendi meg még a furán ismerős pákóval harcolt.
 Én meg Marci össze vissza rohangáltunk és segítettük egymást. Egyszer mikor jött egy pali akinél volt egy fagyi és megakart azzal dobni. Marci meg hozzá vágott csomó paprikát.
 Vagy Marci akarták megtámadni, én meg lespricceltem őket mustárral.
  A kajacsatát  a szálloda igazgatója zavarta meg, aki azt mondta, hogy takarítsunk fel, és már csak 3 esélyünk van, vagy kitílt minket a szállodából. Öö...Ö. O.

1 megjegyzés:

  1. Szia!Kérlek nézz be ide:http://mkblooger.blogspot.hu/
    Lenne itt egy kis meglepi neked :)

    VálaszTörlés